logo لطفا منتظر بمانید...
وارد شوید ثبت نام کنید
يكشنبه 14 آذر 1400 02:32:59
سوالات متداول

 

کاربران عزیز، در صورتی که هر نوع سوال درباره محصولات، نحوه خرید اینترنتی، کیفیت گارانتی تجهیزات، نحوه بهره‌گیری از مشاوره‌های تخصصی و تخفیف‌های فروش دارید، ابتدا این بخش را مطالعه کنید. درصورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس و نیز ارسال پیام از طریق واتس‌اپ، با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

 

  • چه محصولاتی در سایت فروشگاه عرضه می‌شوند؟
    • تمامی محصولات پزشکی خانگی  (Homecare)، اورژانس پیش بیمارستانی، تجهیزات پزشکی بیمارستانی، مصرفی‌های بیمارستانی، مادر و کودک، تجهیزات آمبولانس، تجهیزات ماشین آمبولانس، ابزارهای محافظت و پیشگیری از کرونا، البسه کادر درمان و پرسنل اورژانس در وبسایت عرضه شده است.
  • آیا امکان خرید اینترنتی وجود دارد؟ 
    • بله، در سایت شرکت طاها طب پاسارگاد، امکان خرید اینترنتی محصولات فراهم شده است. کاربران می‌توانند با مشاهده تصاویر کالا و بررسی مشخصات و نقدهای درج شده برای هر کالا، نسبت به خرید اینترنتی و ثبت سفارش کالای مورد نیاز خود اقدام کنند. سفارش‌های ثبت شده در سریع‌ترین زمان توسط کارشناسان بررسی و پیگیری و اقدامات لازم برای تحویل کالا صورت خواهد گرفت. خرید اینترنتی از طریق درگاه معتبر زرین‌پال انجام می‌شود.
  • آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
    • بله حتی پس از تائید نهایی و پرداخت وجه، از طریق تماس به کارشناسان پشتیبانی، مبلغ به‌حساب شخص عودت می‌شود و سفارش لغو می‌گردد.
  • آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟
    • بله، تا 24 ساعت پس از تحویل کالا با هماهنگی کارشناسان سایت امکان مرجوعی وجود دارد و  مبلغ پس از 24 ساعت عودت داده می‌شود.
  • رویه خدمات پس از فروش شرکت چیست؟
    • با داشتن فاکتور خرید از شرکت و برگه ضمانت کالا، و از طریق تماس با کارشناسان خدمات فنی انجام خواهد شد.
  • آیا خدمات پس از فروش شرکت، شامل اخذ هزینه است؟ 
    • بله درصورتی‌که دستگاه از مدت گارانتی خارج شود و حتی در مدت گارانتی  ضربه ببیند و مشمول گارانتی نباشد مبلغ هزینه خدمات پس از فروش، اخذ می‌شود.
  • امکان ایجاد نمایندگی در شهرستان وجود دارد؟
    • بله، در این خصوص با شرکت تماس بگیرید تا در خصوص نحوه اخذ نمایندگی، راهنمایی‌‍‌ها و مشاوره‌های لازم ارائه گردد.
  • آیا امکان تخفیف خرید گروهی و عمده برای تجهیزات بیمارستانی و درمانگاهی وجود دارد؟
    • بله، امکان تخفیف برای خریدهای گروهی و عمده برای مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت وجود دارد. در خصوص نحوه بهره‌مندی از تخفیف‌های خرید عمده و گروهی، با شرکت تماس بگیرید.
  • آیا برای خرید از سایت، باید حتماً در سایت شرکت عضو شوم؟
    • بله، خرید اینترنتی محصولات و کالاها مستلزم عضویت و ثبت‌نام و ایجاد نام کاربری در وبسایت است.
  • آیا نصب تجهیزات به عهده شرکت است؟
    • بله، به دلیل اینکه تجهیزات شرکت دارای ضمانت و گارانتی است، نصب و تحویل آن‌ها توسط نماینده شرکت انجام می‌شود.
  • آیا در تعداد خرید و سفارش کالا محدودیت وجود دارد؟
    • خیر، محدودیتی در تعداد کالاها وجود ندارد و کاربران به هر میزان که تمایل دارند امکان خرید و سفارش محصول را خواهند داشت.
  • آیا ارسال کالای خریداری‌شده مشمول هزینه سفارش و حمل کالا است؟
    • بله، ارسال کالاها در تهران و شهرستان‌ها مشمول هزینه حمل کالا است. در این خصوص می‌توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.
  • آیا کالاها گارانتی دارد؟
    • بله، همه کالاهای شرکت از برندهای معتبر تهیه و تامین شده است و لذا تجهیزات و کالاها دارای گارانتی هستند.
  • دریافت کالا بعد از سفارش چه مدت‌زمانی طول می‌کشد؟
    • بستگی به نوع سفارش و حجم سفارش دارد. زمان تقریبی 2-3 روز است.
  • آیا شرکت در شهرهای دیگر نمایندگی دارد؟
    • فعلا خیر اما در صورتی که در هر کدام از مراکز استان‌ها و شهرها نمایندگی شرکت ایجاد شد، از طریق سایت، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
  • سیاست قیمت‌گذاری کالاها به چه صورت است؟
    • شرکت طاها طب پاسارگاد، با هدف جلب و رضایتمندی مشتریان، پایین‌ترین نرخ فروش در بازار را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.
  • آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی  تعویض، می‏‌شوند؟
    • بله، برای همه کالاها، این امکان فراهم است که برای مدت 7 روز بعد از دریافت، تعویض شوند.
  • اگر کالای ارسال‌شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده‌ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
    • درصورتی که مغایرتی بین کالای درخواستی و کالای دریافتی وجود داشته باشد، از طریق تماس با واحد پشتیبانی شرکت، نسبت به عودت کالا اقدام می‌شود.
  • اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب‌دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
    • در صورت وجود ایراد یا آسیب فنی در دستگاه‌ها و تجهیزات، می‌توانید جهت بازدید و تعویض دستگاه با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • برای خرید اینترنتی چگونه به سایت شرکت اعتماد کنم؟
    • شرکت طاها طب پاسارگاد، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور است و نیز کلیه بخش‌های وبسایت تحت پروتکل SSL قرار دارد. لذا کاربران محترم می‌توانند با آسودگی خاطر نسبت به ثبت سفارش کالای خود اقدام کنند. همچنین خرید اینترنتی از طریق درگاه معتبر زرین‌پال انجام می‌شود.
  • آیا در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
    • بله سایت و اپلیکیشن به‌صورت 24 ساعت خرید را انجام می‌دهد.
  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
    • خیر کالایی که در سیستم ناموجود باشد باید با شرکت تماس گرفته شود و امکان سفارش آنلاین وجود ندارد
  • آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟
    • بله از طریق تماس با کارشناسان فروش، این امکان فراهم است.
  • آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
    • بله در قسمت توضیحات مشخصات تحویل‌گیرنده ذکر شود.
  • آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
    • خیر، اولویت فعالیت‌های شرکت، رعایت قوانین و مقررات مالی کشور با هدف جلب اعتماد مشتریان است.
  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
    • بعد از ثبت سفارش هر محصول، پیامک اطلاع‌رسانی برای خریدار ارسال خواهد شد و نیز برای هر ثبت سفارش، کد رهگیری اختصاصی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
    • بله، امکان تغییر سفارش یا لغو آن، وجود دارد. در این زمینه می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
  • درصورتی‌که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟
    • خیر فاکتور ارسال نمی‌شود، فاکتور در پرتابل خریدار صادر می‌شود .
  • آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه‌اندازی دارند توسط شرکت در هنگام تحویل نصب و راه‌اندازی می‌شوند؟
    • بله
  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‌گیری به من کمک کند؟
    • بله از طریق تماس با کارشناسان فروش میتوانید نسبت به دریافت مشاوره‌های لازم اقدام کنید.
  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
    • شرکت طاها طب پاسارگاد، با رصد نیاز بازار و از طریق ارزیابی درخواست‌های کاربران و مشتریان نسبت به تامین کالاها اقدام خواهد کرد.
  • آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
    • بله، در صورتی که کالایی موجود نباشد، از طریق پیامک یا از طریق تماس کارشناسان فروش، به اطلاع خریدار خواهد رسید. همچنین امکان فیلتر کردن کالاهای موجود و ناموجود در وبسایت نیز وجود دارد.
  • مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
    • امکان پرداخت اینترنتی در سایت وجود دارد. همچنین بعد از پرداخت میتوانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت نسبت به پیگیری سفارش خود اقدام کنید.
  • با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
    • با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب، امکان خرید اینترنتی وجود دارد.
  • آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
    • خیر
  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
    • بله بانک عودت می‌دهد و یا با رسید پرداختی با شرکت تماس بگیرید.  
  • آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به‌صورت اقساطی پرداخت کنم؟
    • بله درصورتی‌که طرف قرارداد شخص حقوقی باشد
  • آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
    • بله درصورتی‌که طرف قرارداد شخص حقوقی باشد
  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت شرکت امن است؟
    • بله خرید اینترنتی محصولات شرکت از طریق وبسایت معتبر زرین‌پال انجام می‌شود. درگاه پرداخت زرین‌پال، به واسطه‌ی قابلیت مسیردهی هوشمند، با اتصالِ همزمان به درگاه‌های متنوع و معتبر شاپرکی (PSP)، کاربران را به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین درگاه بانکی منتقل می‌کند
  • در صورت نیاز مرجوع وجه به من، مبلغ چگونه و به کجا مسترد می‌گردد؟
    • به شماره‌حساب شخص سفارش داده‌شده در مدت 24 ساعت عودت داده می‌شود .
  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
    • با توجه به وزن و مسافت مقصد تحویل کالا محاسبه می‌شود.
  • آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
    • بله، در توضیحات ثبت سفارش کالا ساعت و روز مدنظر خود را درج کنید. کارشناسان فروش در این خصوص با شما هماهنگی می‌کنند.
  • می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به‌صورت حضوری تحویل بگیرم؟
    • بله تحویل در ساعت اداری صورت می‌گیرد.
  • تحویل اکسپرس تهران در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟
    • استان تهران
  • سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
    • 2-3 روز پس از سفارش
  • آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال‌شده رهگیری کنم؟
    • بله با تماس به کارشناسان فروش و تحویل شماره رهگیری امکان‌پذیر است.
  • اگر از تاریخ گارانتی  کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی  آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟
    • پس از صدور فاکتور و پرداخت وجه
  • می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
    • خیر بعضی از اقلام این امکان را ندارد
  • گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟
    • خرابی برد، روشن نشدن دستگاه در زمان تحویل از مواردی که است که شامل گارانتی تعویض خواهد بود؛  با در دست داشتن کارت گارانتی  و فاکتور و تماس با شرکت اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

 

آخرین بروزرسانی: 8/ 02/ 1400